Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Vedetele campaniei Eyes on Gigi sunt BMW M2 Coupé şi Gigi Hadid

Filmul atractiv, ca iniţial a fost lansat exclusiv pe YouTube şi Facebook în data de 14 aprilie, invită urmăritorii să joace o variantă foarte diferită de „ghicitoare”: filmul începe cu supermodelul Gigi Hadid urcând într-unul dintre cele trei BMW M2 Coupé parcate; din acel moment, telespectatorul trebuie să o urmărească pe Gigi şi al său BMW M2 Coupé.

Într-un interval scurt de timp, alte două BMW M2 Coupé intră în joc şi începe coregrafia automobilelor ce rulează cu viteză mare – misiunea devine aproape imposibilă. La finalul evoluţiei, toate cele cinci M2 Coupé se opresc şi jucătorul trebuie să identifice în care automobile se află Gigi Hadid.

Evoluţia spectaculoasă – filmată dintr-o singură dublă, needitată – a fost realizată pe un aerodrom din Deşertul Mojave (California), în regia lui Mauro Fiore, cameraman distins cu Oscar („Avatar”, „The Equalizer”).

Rezoluţia interactivă a jocului are loc pe microsite-ul campaniei www.EyesOnGigi.com, unde vizitatorii pot urmări şi coregrafia automobilelor dintr-o perspectivă 360 grade.

„Eyes on Gigi” reprezintă prima colaborare a top modelului din Los Angeles cu un brand din industria auto. „Suntem încântaţi să o avem pe Gigi Hadid ca imagine a campaniei globale pentru noul BMW M2 Coupé”, a comentat Uwe Dreher, director de comunicare internaţională de brand BMW, BMW i şi BMW M. „Gigi şi M2 reprezintă combinaţia perfectă: ambele sunt personalităţi puternice, cu o charismă fascinantă.”

Hadid s-a arătat impresionată imediat: „BMW este un brand emblematic. Faptul că am fost aleasă să reprezint imaginea acestei campanii este un punct de referinţă pentru cariera mea. M2 este un automobil cool şi fun”.

https://www.youtube.com/watch?v=V6dm7gFFFgs

reclama