Închide
Închide
Închide

INTERACȚIONEAZĂ CU NOI PE REȚEAUA DE SOCIALIZARE PREFERATĂ!

Citroen AirCross SUV

Citroën Aircross se mândreşte cu o apariţie inedită pe segmentul SUV, graţie proporţiilor echilibrate şi extrem de fluide, ce conferă concept car-ului protector şi primitor o identitate puternică şi un spirit optimist. Habitaclul oferă ocupanţilor o nouă perspectivă asupra călătoriilor cu maşina prin design-ul modern, luminos, fresh şi funcţional ce creează o stare fizică şi mentală de bunăstare.

citroen-aircross-suv (5)

Combinând cu succes forţa cu energia pozitivă, CITROËN Aircross poate fi calificat drept un SUV protector şi extrem de primitor. 100% optimist, vehiculul elimină orice urmă de agresivitate şi optează pentru:

citroen-aircross-suv (4)

– O personalitate unică, pură şi optimistă, graţie proporţiilor echilibrate cu accente orizontale subliniate de formele fluide şi naturale, valorizate de componente grafice puternice, inclusiv “Alloy Bumps” şi “Air Signs”. Rezultatul final este amplificat de culoarea caroseriei roşu- portocaliu, ce inspiră energie şi calm precum şi de materialele inovatoare, care denotă robusteţe;

– O strategie de stilizare axată pe funcţionalitate şi aerodinamică.

citroen-aircross-suv (2)

Concept car-ul vine echipat cu două ecrane de 12 inch HD, dintre care unul este mobil şi poate fi mutat de la un pasager la altul. Fiecare scaun este prevăzut cu difuzoare şi microfoane pentru a încuraja dialogul dintre pasageri. Inteligenţa tehnologică este mai mult decât evidentă prin optarea pentru un sistem de propulsie de tip plug-in hybrid, ce combină eficienţa cu performanţa de nivel înalt. Experimentaţi senzaţii inedite şi o nouă abordare a călătoriilor la bordul noului CITROËN Aircross, graţie tehnologiilor inovatoare.

citroen-aircross-suv (3)

Concept car-ul CITROËN Aircross urmează să fie dezvăluit cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai, o locaţie simbolică, ţinând cont de importanţa pieţei chineze pentru CITROËN, piaţă ce reprezintă 25% din valoarea totală a vânzărilor şi numărul unu a Mărcii.

reclama